2 milyonluk salep cezası sonrası çatıya çıktı

Yeniçağa'da kaçak salep topladığı gerekçesiyle 2 milyon lirayı aşan idari para cezası kesilen şahıs, Bolu Orman Bölge Müdürlüğü'nün çatısına çıkarak intihar girişiminde bulundu.

2 milyonluk salep cezası sonrası çatıya çıktı
Paylaş
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Reddit
A- A+ Paylaş

Bolu'da kaçak salep topladığı gerekçesiyle kesilen milyonluk idari para cezasının ardından yaşanan olay kentte hareketli anlara sahne oldu.

Edinilen bilgiye göre, geçtiğimiz günlerde Yeniçağa ilçesinde doğadan 4,5 kilogram yabani salep topladıkları tespit edilen 3 kişiye, "biyolojik çeşitliliği tahrip etmek" suçundan toplam 2 milyon 97 bin 735 lira idari para cezası uygulandı.

Kesilen rekor cezaya tepki gösteren Ali K., bugün Bolu Orman Bölge Müdürlüğü hizmet binasının çatısına çıktı. Çatının uç kısmına kadar ilerleyen şahsı gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda polis, itfaiye ve sağlık ekibi sevk edildi.

Bolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, olası bir atlama ihtimaline karşı binanın önüne hava yastığı açarak güvenlik önlemi aldı. Polis ekipleri ise çatıya çıkarak Ali K.'yi ikna etmek için uzun süre çaba gösterdi.

Edinilen bilgilere göre Ali K., hem kesilen yüksek miktardaki idari para cezasına hem de işlem sırasında gazi olduğunu belirttiği babasına kolluk kuvvetlerince kötü muamele yapıldığını öne sürerek eylemi gerçekleştirdi.

Zaman zaman çatı kenarına yaklaşarak atlayacağını söyleyen şahıs, polis ekiplerinin uzun süren ikna görüşmeleri sonucunda eyleminden vazgeçirildi. Güvenli şekilde aşağı indirilen Ali K., sağlık kontrolünün ardından ifadesi alınmak üzere emniyete götürüldü.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

 

Yorum yazın
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.